۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۶ شرکت حمل و نقل مسافر جاده‌ای در قم
از خردادماه امسال انجام شد؛

پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۶ شرکت حمل و نقل مسافر جاده‌ای در قم

قم- اسدی، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم با بیان اینکه تسهیلات کرونایی به بخش حمل‌ونقل جاده‌ای قم اعطا می‌شود، گفت: تا کنون ۱۶ شرکت حمل و نقل این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

​به گزارش بازار به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم، علیرضا اسدی با بیان اینکه روند اعطای وام تسهیلات کرونایی به شرکت‌های حمل و نقل جاده ای مسافر (به ازای هریک از کارکنان ۱۲۰ میلیون ریال) و رانندگان این بخش (هریک ۶۰ میلیون ریال) ادامه می‌یابد، گفت: همچنین به رانندگان بخش حمل ونقل جاده ای مسافر به ازای هرنفر ۶۰ میلیون ریال وام تسهیلات کرونایی پرداخت می‌شود .

وی شرط لازم برای پرداخت وام مذکور به شرکت‌های حمل و نقل جاده ای مسافر را بیمه بودن کارکنان و عدم تعدیل نیرو دانست و ادامه داد: شرط پرداخت وام مذکور به رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مسافر نیز دارا بودن کارت هوشمند فعال است.

اسدی اعطای وام تسهیلات کرونایی را شامل تمامی شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مسافر( اعم از ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری) دانست و یادآور شد: پرداخت این وام از خردادماه سال جاری آغاز شده و تا کنون ۱۶ شرکت حمل و نقل مسافر جاده‌ای در استان، به ازای ۳۵ تن از کارکنان خود وام تسهیلات کرونایی (به ازای هر تن ۱۲۰ میلیون ریال) دریافت نموده‌اند.

وی افزود: همچنین طی این مدت (از خردادماه امسال تاکنون) افزون بر یک هزار و ۱۳۰ راننده بخش ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای مسافر موفق به دریافت وام ۶۰ میلیون ریالی شده‌اند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم در خصوص شرایط بانکی دریافت وام تسهیلات کرونایی بیان کرد: بهره وام مذکور ۱۲ درصد و بازپرداخت آن در اقساط ۲۴ ماهه است.

اسدی خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط برای بهره مندی از وام تسهیلات کرونایی می توانند به سامانه اینترنتی kara.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود: متقاضیان پس از ثبت نام و احراز شرایط آنان توسط مرجع ذی صلاح، از طریق سامانه پیام رسان برای مراجعه و دریافت وام خود به بانک عامل اطلاع رسانی می‌شوند.

۴۵ شرکت حمل‌ و نقل مسافر شامل ۴۳ شرکت داخلی و ۲ شرکت بین‌المللی در استان قم فعالیت می‌کند.

کد خبر: ۶۴٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha