۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
۶۰ درصد طرح‌های کارگروه تسهیل استان سمنان تسهیلات دریافت کردند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

۶۰ درصد طرح‌های کارگروه تسهیل استان سمنان تسهیلات دریافت کردند

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با مساعدت بانک‌های عامل استان ۶۰ درصد از طرح‌های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، دامداری و ... تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ۶۰ درصد از طرح های اشتغال زایی که در ستاد تا کنون مصوب شده اند، وام خود را با مساعدت بانک ها دریافت کرده اند، تاکید کرد: علی رغم این آمار همچنان معتقد هستیم که  روند اعطای تسهیلات به طرح‌های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان سرعت گیرد.

وی با بیان اینکه طرح های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با مساعدت بانک ها در بخش های مختلف روستایی، دامداری، صنعتی و ... وام دریافت کردند، ابراز کرد:  ۵۴۶ طرح اقتصادی در بخش کشاورزی و صنعتی استان سمنان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه طی ماه های اخیر تسهیلات بانکی برای اشتغال زایی و تولید به بیشتر این طرح ها پرداخت شده است، تاکید کرد:  مصوبات نشست ها با توجه به شرایط کنونی اقتصادی حاکم بر جامعه می بایست با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

شریفی نژاد با بیان اینکه می بایست برای رفع مشکلات بخش صنعت و تولید تلاش بیشتری کرد، گفت: باید مصوبات در کمتر از یک روز به دستگاه های اجرایی ذی ربط ابلاغ شود.

علی  تشنه‌ دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه در ماه اخیر ۹ مورد تسهیلات به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان در بخش صنعت استان سمنان پرداخت شده است، گفت:  در هفته‌های گذشته ۱۵ مورد تسهیلات به ارزش نزدیک به سه میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی از سوی بانک های عامل استان سمنان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با تسهیلات مذکور ایجاد و تثبیت ۲۷۶ اشتغال در سطح واحد های تولیدی استان رقم خورد، تاکید کرد:  ۱۰ پرونده به ارزش ۵۸۹ میلیارد ریال در بخش صنعت استان سمنان به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

کد خبر: ۶۴٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha