۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۲۰ کیلومتر بی‌بازگشت
فیلم استان‌ها؛

۲۰ کیلومتر بی‌بازگشت

تبریز- آزادراه تبریز- سهند که هفته گذشته بعداز ۱۲ سال انتظار به بهره برداری رسید، نواقص متعددی همچون نبود دوربرگردان و روشنایی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، آزادراه تبریز- سهند به طول ۲۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر شش هزار میلیارد ریال بعداز ۱۲ سال انتظار، هفته گذشته توسط محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

آزادراه تبریز- سهند یکی از پروژه های مهم و ملی آذربایجان شرقی بود که اجرای آن از سال ۱۳۸۷ و با هدف کنترل و کاهش ترافیک اتوبان تبریز- آذرشهر آغاز و اکنون بعداز ۱۲ سال افتتاح شده است ولی این آزادراه نواقص زیادی دارد.

یکی از نواقص اصلی این آزادراه نبود دوربرگردان در کل مسیر است، به طوری که هر خودرویی وارد این آزادراه شود، در صورت بروز مشکل نمی تواند مسیر را دور زده و برگردد و باید ۲۰ کیلومتر تا شهر جدید سهند را طی کرده و سپس بازگردد که نشان از مشکلات و نواقص این آزادراه است.

یکی دیگر از نواقص آزادراه نداشتن روشنایی لازم در مسیر است. این آزادراه اصلا چراغ روشنایی ندارد و برای رانندگی در شب خطرناک است.

همچنین در طول این مسیر تلفن های همراه آنتن دهی ندارند و در صورت بروز حوادث نمی توان با پلیس راه و یا امداد و نجات تماس گرفت.

نکته جالب اینکه قرار است از این آزادراه عوارض سه هزار تومانی از هر خودرو نیز اخذ شود.

کد خبر: ۶۴٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha