۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
اسکله پالایشگاه آبادان در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد
رئیس اتاق بازرگانی آبادان:

اسکله پالایشگاه آبادان در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد

آبادان – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: بخشی از اسکله بارگیری شهر آبادان در اختیار پالایشگاه است و چنانچه در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد یک فضای عالی به منظور صادرات کالا است.

غلامرضا اکبری زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: آبادان و خرمشهر از سال‌های گذشته تنها شهرهایی بودند که اتاق بازرگانی داشتند و این نشان دهنده پتانسیل‌های بسیار خوب در امر صادرات و واردات و همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق است.

وی انتقال کالا از مرزهای زمینی و آبی به کشورهای کویت، عراق و امارات متحده عربی را نشان دهنده ظرفیت بالای شهرهای آبادان و خرمشهر برشمرد و گفت: از گذشته زیرساخت‌های مورد نیاز وجود داشته است و این امر قابل تعامل و افزایش نیز است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با بیان اینکه بخشی از اسکله بارگیری آبادان در اختیار پالایشگاه است، تاکید کرد: در گذشته پیگیری‌های متعددی انجام شده که این قسمت در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

اکبری زاده اسکله فعلی پالایشگاه آبادان را فضایی بسیار عالی به منظور صادرات کالا قلمداد کرد و افزود: وزارت نفت از این اسکله و سوله‌های موجود آن به عنوان انبار و ضایعات نفت استفاده می‌کند.

کد خبر: ۶٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha