۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
واتساپ از ۱۲ دی‌ماه به کاربران گوشی‌های قدیمی سرویس نمی‌دهد!

واتساپ از ۱۲ دی‌ماه به کاربران گوشی‌های قدیمی سرویس نمی‌دهد!

نشریه سان بریتانیا در گزارشی  تاریخ ۱۲ دی (۱ ژانویه ۲۰۲۱) را زمان جدیدترین بروز رسانی واتساپ اعلام کرده و عنوان کرده که از بعد از این تاریخ واتساپ یا برخی ویژگی‌های آن در اندریود یا سیستم عامل قدیمی دسترسی نخواهید داشت.

مژده باقری؛ بازار: اگر جزو آن دسته از کاربرانید که از گوشی‌های اندرویدی با سیستم عامل قدیمی و یا آیفون فدیمی استفاده می‌کنید باید این خبر را به شما بدهیم که بسته به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن واتساپ زمینه این را خواهد ساخت که این پیام‌رسان دیگر روی نسخه‌های قدیمی اندروید و نسخه‌های قدیمی اپل کار نکند.

نشریه سان بریتانیا در گزارشی  تاریخ ۱۲ دی (۱ ژانویه ۲۰۲۱) را زمان این به روز رسانی اعلام کرده و عنوان کرده که از بعد از این تاریخ واتساپ یا برخی ویژگی‌های آن در اندریود یا سیستم عامل قدیمی دسترسی نخواهید داشت.

توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان از توقف پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی در سال آینده میلادی خبر داده‌اند. واتساپ از آغاز سال ۲۰۲۱ روی برخی گوشی‌های قدیمی دیگر کار نخواهد کرد. اگر مالک دستگاهی با سیستم عامل iOS ۹ یا نسخه‌های جدیدتر و اندروید ۴.۰.۳ یا ورژن‌های جدیدتر باشید، با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد.

 در واقع این اپلیکیشن از روز اول ژانویه سال آینده (۱۲ دی) دیگر روی تلفن‌های هوشمندی که سیستم عاملی کمتر از آی‌اواس ۹ (برای کاربران محصولات اپل) و اندروید ۴.۰.۳ (برای کاربران محصولات اندرویدی) دارند کار نخواهد کرد.

با توجه به این موضوع، آیفون ۴ و آیفون‌های قدیمی‌تر و همچنین برخی گوشی‌های اندرویدی مانند گلکسی S۲ که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده، از ۱۲ دی ماه به واتساپ دسترسی نخواهند داشت.

کاربران گوشی‌های قدیمی که نمی‌توانند دستگاه خود را بروزرسانی کنند، از ۱۲ دی ماه از برخی ویژگی‌های این پیام‌رسان محروم می‌شوند یا دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین برای استفاده مجدد یا کامل از این برنامه، کاربران باید گوشی‌های خود را برورزرسانی کنند.

کد خبر: ۶۳٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha