۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
سود «همراه» تغییری نداشت
نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

سود «همراه» تغییری نداشت

شرکت ارتباطات سیار ایران در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ (حسابرس شده)، به ازای هر سهم خود ۹۸۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۹۸۷ اعلام شده بود، از افزایش دو ریالی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه ۱۹ هزار و ۲۰۰ یال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت ارتباطات سیار ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۱۸ هزار و ۹۹۳ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۸۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۱ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، افزایش ۲ ریالی در سود هر سهم مشاهده می شود. در گزارش حسابرسی نشده شرکت ارتباطات سیار ایران، سود خالص ۱۸ هزار و ۹۵۹ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال و سود هر سهم ۹۸۷ ریال اعلام شده است.

همچنین در صورت‌های مالی تلفیقی ۶ ماهه منتهی به دوره ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ شرکت ارتباطات سیار ایران، سود هر سهم با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به دوره مشابه، مبلغ یک هزار و ۳۷۳ ریال و سود خالص ۲۶ میلیارد و ۳۶۱ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود همراه در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۸۹۰ ریال و سود خالص را ۱۷ هزار و ۸۸ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر: ۶۳٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha