۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
نمایشگاه بهاره در کرمانشاه برپا می شود
استاندار کرمانشاه:

نمایشگاه بهاره در کرمانشاه برپا می شود

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره در کرمانشاه برپا می شود، گفت: این نمایشگاه فرصتی برای عرضه مستقیم و ارزان کالا به مردم است.

به گزارش بازا، هوشنگ بازوند ظهر روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کرمانشاه در استانداری اظهار کرد: موضوع تامین میوه شب عید باتوجه به اینکه جزو کالاهای اصلی سبد خانوار در ایام عید است با حساسیت و جدیت دنبال می شود.

وی اعلام کرد: تاکنون یک‌هزار تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب با کیفیت خریداری شده و در صورت اعلام نیاز بازار در روزهای آینده این میزان افزایش خواهد یافت تا در ایام عید مردم مشکل خاصی نداشته باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: باتوجه به وجود خطر ابتلا به ویروس کرونا، امسال برگزاری نمایشگاه بهاره تنها با تایید کتبی دانشگاه علوم پزشکی و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی برگزار می‌شود تا خدای ناکرده خطری متوجه سلامت شهروندان نشود.

وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه بهاره یکی از اولویت‌های استان بوده و این نمایشگاه فرصتی برای عرضه مستقیم و ارزان کالا به مردم است.

بازوند تصریح کرد: کرمانشاه در مقایسه دیگر استان ها از نرخ تورم بسیار بهتری برخوردار است که حاصل زحمات مدیران اقتصادی استان است‌.

کد خبر: ۶٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha