۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
پرداخت ۶.۸ میلیارد تومان پاداش برای کم مصرف های برق در آذربایجان‌شرقی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی خبر داد

پرداخت ۶.۸ میلیارد تومان پاداش برای کم مصرف های برق در آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی اعلام کرد: تاکنون ۶.۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم مصرف برق در بخش های صنعت و کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، اکبر فرج نیا درباره اهداف طرح «برق امید» اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف مشترکان پرمصرف خانگی که ۱۵ درصد مصرف‌کنندگان را تشکیل می‌دهند، هدف اصلی اجرای این طرح در این استان است.

وی با بیان اینکه تمام روستاهای تا ۱۰ خانوار در آذربایجان شرقی دارای برق هستند، گفت: اکنون روستاهای تا پنج خانوار نیز در حال برق رسانی هستند و در واقع از ۲ هزار و ۶۵۲ روستای استان بیش از ۲هزار و ۶۰۰ روستا برق دار هستند.

وی با اشاره به اینکه قطع برق در شرکت ما معنی ندارد و در واقع صنعت برق برای مشترکان انتظار به وجود آورده است، گفت: در قبوض جدید الکترونیکی برق مشترکان، ولتاژ مشترک نیز در آن ارایه و استاندارد آن مشخص می شود و در واقع متوسط مصرف برق محله و مقدار مصرف هر مشترک به صورت شاخص های پرمصرف، کم مصرف و خوش مصرف اعلام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی گفت: امسال در کشور ۴هزار مگاوات با همراهی بخش صنعت و مردم صرفه جویی و مشکل کمبود برق تولیدی برطرف شد؛ از این مقدار ۱۱۷ مگاوات در آذربایجان شرقی مدیریت شد و در واقع خاموشی ندادیم که این دستاورد از اثرات تعامل و آگاهی بخشی است.

فرج نیا همچنین از نصب و بهره برداری ۱۱ تیر برق در روستاهای دورافتاده روستایی استان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: در آذربایجان شرقی سالانه ۲۲ تا ۳۲ هزار تیر برق بتونی و گردبتونی تولید می شود.

وی در ادامه با اشاره به مزایای فوق العاده اپلیکیشین «برق من» برای تسهیل خدمات رسانی به مشترکان برق گفت: تاکنون ۱۰هزار و ۲۰۰ مشترک در آذربایجان شرقی این اپلیکیشن را برای دریافت ۳۹ خدمت غیرحضوری نصب کرده اند.

وی افزود: این تعداد خدمت به زودی به ۷۰ خدمت غیرحضوری برای مشترکان برق افزایش می یابد. 

کد خبر: ۶۳٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha