۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
«شنفت» ۶۵ درصد رشد داشت
در فروش آذر ماه؛

«شنفت» ۶۵ درصد رشد داشت

میزان فروش ماهیانه شرکت نفت پارس در آذر ماه امسال چهار هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به آبان ماه ۹۹ افزایش ۶۵ درصدی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت نفت پارس گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

میزان فروش ماهیانه شرکت نفت پارس در آذر ماه امسال ۴ هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به آبان ماه ۹۹ افزایش ۶۵ درصدی داشته است.

مقایسه فروش شنفت در آذر ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۱۲۴ درصد افزایش یافته است.

میزان فروش داخلی این شرکت در ماه آذر مبلغ یک هزار و ۹۶۶ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال بوده است که نسبت به آبان ۹۹ افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت نفت پارس در آذر ماه امسال، انواع روانکار به مبلغ یک هزار و ۶۶۲ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی شنفت در آذر ماه امسال مبلغ ۲ هزار و ۴۳۱ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال بوده است که نسبت به  آبان ماه ۹۹ رشد ۱۰۹ درصدی داشته است.

بیشترین میزان فروش صادراتی این شرکت در آذر ماه امسال، انواع روانکار به مبلغ  ۲ هزار  ۳۳۵ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال بوده است.

شرکت نفت پارس از ابتدای سال مالی تا انتهای آذر ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۲۴ هزار و ۳۴۳ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۴۷ درصدی داشته است.

کد خبر: ۶۳٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha