۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور بررسی شد
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور بررسی شد

عباسی، رئیس کمیسیون انرژی در مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد که کمیته نفت کمیسیون طی دو هفته آینده طرح «الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور» را به طور دقیق‌تر بررسی کرده و نتیجه را به صحن کمیسیون گزارش دهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فریدون عباسی در تشریح جلسه امروز(یکشنبه ۷ دی ماه) کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور و طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمز ارز خبر داد.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور با حضور نماینده طراحان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان و طراحان توضیحات خود را ارائه کردند و در نهایت مقرر شد؛ کمیته نفت کمیسیون طی دو هفته موضوع را به طور دقیق‌تر بررسی کرده و نتیجه را به صحن کمیسیون گزارش دهند.

رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمز ارز نیز توسط طراحان تشریح شد و بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس نظرات کارشناسی خود را در رابطه با آن مطرح کردند و در نهایت مقرر شد؛ کمیته برق مطالب ارائه شده را جمع‌بندی کند و پس از برگزاری جلساتی با طراحان و کارشناسان، گزارش خود را در رابطه با طرح به کمیسیون ارائه دهند.

کد خبر: ۶۳٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha