۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
مجوز احداث هتل نمایشگاهی و فرودگاهی در گلستان اخذ شد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان:

مجوز احداث هتل نمایشگاهی و فرودگاهی در گلستان اخذ شد

گرگان- یزدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان از احداث هتل نمایشگاهی و فرودگاهی در گلستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی برای احداث آن نیازمند سرمایه گذار هستیم.

مهرداد یزدی در گفتگو با خبرنگار بازار از احداث هتل نمایشگاهی و تجاری در گلستان خبر داد و اظهار کرد: یک سال و نیم دنبال مجوزهای هتل بودم و بیش از ۱۸ مجوز و موافقت‌نامه مثل میراث فرهنگی و کارگروه زیربنایی استان و در پایان تغییر کاربری را کسب کرده‌ام.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان در تشریح جزئیات این هتل گفت: یکی از ایده‌های این هتل، هتل فرودگاهی است و در کشور و یا شاید خاورمیانه نخستین هتل ۵ ستاره با این شرایط باشد.

وی با تأکید بر این‌که این مجموعه یکی از هتل‌های رتبه بالا کشور محسوب می‌شود و کاربری آن متفاوت است، افزود: سایر هتل برای تفریح و گردشگری و طبیعت استفاده می‌شوند اما این هتل بیشتر تجاری است و به مقامات، تجار، پروازهای خارجی و فعالان اقتصادی مربوط می‌شود.

یزدی ادامه داد: ایجاد منطقه آزاد اینچه، توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقلی و بهبود روابط با آسیای میانه و کشورهای اوراسیا قطعاً زمینه بهبود شرایط اقتصادی کشور و گلستان را ایجاد خواهد کرد و این توسعه روابط اقتصادی و خارجی نیازمند زیرساخت‌های اختصاصی مانند چنین هتلی است.

گلستان افق خوبی برای توسعه دارد
وی با تأکید بر این‌که منطقه ما افق خوبی برای توسعه دارد و این هتل لازمه استان است، تصریح کرد: هر مقامی که وارد استان شود می‌تواند با کمترین فاصله از فرودگاه، راه‌آهن، پایانه مسافربری و بندرهای ترکمن و خواجه نفس به این هتل برسد و مزیت خوبی برای مهمان‌های ویژه دارد؛ همچنین ازنظر جاده هم که به مرز اینچه برون می خورد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان درباره آخرین وضعیت ساخت آن‌هم گفت: با این شرایط اقتصادی فعلاً طرح را متوقف کردیم تا به امید خدا سال آینده شرایط بهتر شود زیرا با سرمایه‌گذار و فرودگاه هم صحبت‌هایی کرده‌ایم ولی با این وضعیت کرونا و اقتصاد سرمایه‌گذاران تمایل به حضور ندارند.

وی بابیان این‌که ازنظر سرمایه ضعیف هستیم و باید سرمایه‌گذار جذب کنیم، بیان کرد: ساخت این هتل بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد و برای اخذ پروانه نیاز به همکاری مسئولان استانی است.

یزدی بیان کرد: اکنون به دلیل مشکلات مالی حقوق کارکنان دچار مشکل شده و تا زمانی که چرخ اینجا نچرخد نمی‌شود اقدام جدیدی کرد.

وی یادآور شد: با سه سرمایه‌گذار، یکی قزاق و دو نفر تهران مذاکره کرده‌ایم که اعلام کرده‌اند تا مرحله اخذ پروانه پیش برویم و اکنون هم در همین مرحله هستیم.

کد خبر: ۶۳٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha