۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
افتتاح مرحله دوم سامانه جامع تعاون در دهه فجر
معاون وزیر تعاون خبر داد

افتتاح مرحله دوم سامانه جامع تعاون در دهه فجر

کبیری، معاون وزیر تعاون گفت: به دنبال ایجاد پنجره واحد الکترونیک بخش تعاون هستیم و سامانه جامع درحال حاضر تصویب شده است و مرحله دوم آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش بازار، محمد کبیری گفت: اندیشکده تعاون به صورت غیر رسمی فعال شده است و آنچه که در حال حاضر مشاهده می‌کنیم حاصل تلاش شبانه روزی یکساله همکاران ماست.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک کار تیمی موفق با همکاری اعضای بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و ... انجام شده است، افزود: سامانه جامع هوشمند بخش تعاون را راه اندازی کردیم و حالا این بخش تبدیل به اتاق شیشه‌ای شده و اعتماد مردم را دوباره احیا کرده است.

کبیری افزود: به دنبال ایجاد پنجره واحد الکترونیک بخش تعاون هستیم و سامانه جامع درحال حاضر تصویب شده است و فاز دوم آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

کبیری با بیان اینکه توسعه نوآوری و حمایت هدفمند از تعاونی‌ها رویکرد دوم ما بود که امروز یکی از اصلی‌ترین نقاط عطف آن به وقوع پیوست، افزود: با همکاری جهاد دانشگاهی توانستیم شبکه بزرگی از اساتید دانشگاهی تشکیل دهیم تا در نهایت یک اتاق فکر بزرگی را در سطح کشور داشته باشیم.

کبیری با بیان اینکه ما اتاق‌های فکر با محوریت اندیشکده تعاون داریم که توانستند با برنامه‌ریزی‌ها در کوتاه‌ترین زمان به ما کمک کنند، ادامه داد: با افتتاح رسمی آن می‌توانیم ارتباط مناسب تری با ارکان حاکمیت اعم از مجلس شورای اسلامی داشته باشیم و کارهای پژوهشی با کمیسیون اقتصادی و اجتماعی انجام دهیم.

معاون وزیر تعاون با بیان اینکه توانستیم پنجره واحد خدمات برای تعاونی‌ها اعم از ارائه تسهیلات، مشاوره تعلیم اجتماعی، آموزش‌های ارزی، مشاوره‌های حقوقی و پیشخوان دولت ایجاد کنیم و این خدمات را به تعاونی‌ها ارائه دهیم، گفت: صندوق‌های خطرپذیر را ایجاد کردیم و توانمندسازی تعاونی‌ها را از طریق آموزش‌های آنلاین و حضور استارتاپ‌ها دنبال کردیم که در چارچوب توسعه دولت الکترونیک است.

کبیری تصریح کرد: اولین مجمع الکترونیکی بخش تعاون برگزار شد که در آینده توسعه پیدا خواهد کرد و با کمک شرکت‌های دانش بنیان اولین شتاب دهنده را مستقر کردیم.

او با بیان اینکه زیست بوم نوآوری و فناوری بخش تعاون با کمک همه متولد شد و کار خود را آغاز کرد و امیدوارم سرعت خدمات رسانی به تعاونی‌ها بالا باشد، تصریح کرد: برای افتتاح این اندیشکده ۲۶ بار شکست خوردیم، اما باز تلاش کردیم تا بالاخره موفق شدیم.

کبیری ادامه داد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کمک داریم تا مواد قانونی که به تعاونی‌ها کمک می‌کند اجرایی و عملیاتی شود و اگر نیاز به اصلاح دارند سریع‌تر اصلاح شود.

کد خبر: ۶۳٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha