۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۴۸۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

۴۸۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه ۴۸۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان طی ۹ ماه گذشته کشف شد، گفت: این کشفیات بر اساس هفت هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی و نظارت استحصال شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات صمت سمنان با بیان اینکه طی ۹ ماهه نخست سال جاری ۴۸۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است، تاکید کرد: این کالاها در قالب طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی کشف شده است.

وی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت بازرسان صنعت معدن، محور اصلی طرح مقابله با کالای قاچاق است، افزود: در این طرح هفت هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی صورت گرفته است.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه در طول این بازرسی‌ها یک هزار و ۲۳۷ مورد پرونده افتتاح شده است، ابراز کرد: مجموع تخلفات صورت گرفته در زمینه کالای قاچاق استان طی ۹ ماهه نخست سال جاری ۴۸۶ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال بوده است.

تشنه دل با بیان اینکه در این بازرسی‌ها از گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی حاکمیتی مانند تعزیرات و بهداشت و … استفاده شده است، تاکید داشت: آرایشی بهداشتی‌ها، کالاهای دخانی و سپس مواد غذایی و سوخت به ترتیب بیشترین کشفیات حوزه کالای استان سمنان طی ۹ ماهه نخست سال جاری هستند.

کد خبر: ۶۳٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha