۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
توزیع تخم مرغ در البرز به ۱۵ تن در روز افزایش یافت
برای کنترل و تنظیم بازار؛

توزیع تخم مرغ در البرز به ۱۵ تن در روز افزایش یافت

کرج- توده کشت، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از تامین و توزیع روزانه ۱۵ تن تخم مرغ در استان خبر داد.

مجید توده کشت در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه روزانه ۱۰ تن تخم مرغ در استان توزیع می شد، افزود: با توجه به درخواست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر عدم جوابگویی این میزان تخم مرغ در استان، از امروز ۱۵ تن تخم مرغ در استان توزیع می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل نابسامانی در بازار تخم مرغ در البرز چیست، گفت: مسئولیت توزیع با ما نیست و از تامین تا عمده فروشی و تحویل به مباشرین که از سوی صنعت و معدن معرفی می شوند بر عهده جهاد کشاورزی و بعد از تحویل به مباشر، توزیع و نظارت بر عهده سازمان صنعت و معدن است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز همچنین در پاسخ به این پرسش که تخم مرغ تنظیم بازار در چه مراکز و به چه صورت توزیع می شود، اظهار کرد: ما در حوزه جهاد مسئولیتی در خرده فروشی نداریم اما تا جایی که اطلاع دارم، در میادین و نمایندگی سوپر مارکت ها در سطح کرج توزیع می شود.

توده کشت با تاکید بر اینکه مشکلی در بحث تامین تخم مرغ مورد نیاز بازار نداریم، افزود: توزیع روزانه ۱۵ تن می تواند بازار را تعدیل کند. اما نیاز است مردم هم در این زمینه همکاری کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

کد خبر: ۶۳٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha