۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
 ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار به زنجان تخصیص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار به زنجان تخصیص یافت

زنجان- میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، با بیان اینکه ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است، گفت: این میزان اعتبار با سفر نوبخت به استان محقق شد.

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار، به پروژه دوخطه کردن راه‌آهن استان اشاره کردو گفت: این پروژه تاکنون بیش از ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تاپایان دولت این پروژه به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: درسفر معاون رئیس جمهور به استان ۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان گفت: تلاش ما براین است که چهار قطعه این پروژه که در استان واقع است تا اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

میرزایی تاکید کرد: برای تامین مالی این پروژه دیداری با رئیس برنامه و بودجه کشور داشتیم و از طریق ماده ۵۶ قانون الحاق با مشارکت بانکها برای تکمیل های پروژه های زیر ساختی اعتباراتی پیش بینی شد.

وی  با بیان اینکه درسفر نوبخت به استان ۴۷۰ میلیارد تومان به زنجان تخصیص یافته است، گفت: برای تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر ۲۳میلیارد تومان،پروژه های نیمه تمام ۱۶ میلیارد تومان،بازسازی و بهسازی مسکن اقشارآسیب پذیر۱۵۰ میلیارد تومان و راه‌های استان هم ۷۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان ابراز داشت: با تخصیص این اعتبارات روند اجرای پروژه ها سریع تر انجام می شود ولی بارش برف و برودت هوا کارها را کمی سخت کرده است.

کد خبر: ۶۳٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha