۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
مدیر و هیئت مدیره کشت و صنعت مغان هر چه سریع‌تر انتخاب شود
نماینده مردم گرمی در مجلس:

مدیر و هیئت مدیره کشت و صنعت مغان هر چه سریع‌تر انتخاب شود

اردبیل - اسماعیلی، نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ابطالی که در مجموعه کشت و صنعت مغان صورت گرفت انتظار می‌رود مدیر و هیئت مدیره این مجموعه هر چه سریع‌تر انتخاب شود.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اردبیل اظهار داشت: تمام سعی و تلاش خود را برای جلوگیری از اجحاف حق مردم مغان که با واگذاری مجموعه کشت و صنعت مغان به آن‌ها تحمیل شد را در دستور کار قرار دادیم و هم‌اکنون نیز انتظار ما انتخاب هر چه سریع‌تر مدیر و هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان در سریع‌ترین زمان ممکن است.

وی با اشاره به این که اهمیت به مطالبات مردمی با استفاده از تمام ظرفیت‌های لازم برای لغو واگذاری انجام یافته است، بیان کرد: وضعیت واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را مورد توجه قرار داده‌ایم و در این زمینه پیگیری‌های لازم در سفر آیت‌الله رئیسی به استان محقق شده است.

اسماعیلی ادامه داد: با توجه به این که در مقایسه با قیمت اصلی زمین تعیین قیمت واگذار شده باید بر حسب منطق و عادلانه در نظر گرفته می‌شد به همین دلیل اقدامات لازم و کارشناسانه در این زمینه انجام یافت تا تصمیمی قاطع در ابطال واگذاری انجام شود.

 نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته ما از دولت این است که اقدامات لازم در این زمینه انجام یابد و مدیریت این مجموعه تعیین تکلیف شود چرا که این امر سبب نارضایی کارگران و ایجاد مشکلات عدیده در بخش تولید خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس ادامه داد: با تعیین مدیر شایسته و بومی و کاربلد به دنبال افزایش راندمان کاری در کشت و صنعت مغان هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کرده و در راستای تحقق اهداف جهش تولید و اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم.

کد خبر: ۶۳٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha