۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
سرمایه گذاری ۳۵ هزار میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی مازندران
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران مطرح کرد

سرمایه گذاری ۳۵ هزار میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی مازندران

ساری- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: تاکنون هزار و ۷۴۵ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۳۵ هزار میلیارد ریال در شهرک های صنعتی استان بهره برداری شده است.

به گزارش بازار به نقل از شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: در حال حاضر مازندران دارای ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت هزار و ۹۲۳ هکتار بوده که ۲۷ شهرک صنعتی به مساحت هزار و ۷۳۸ هکتار و ۱۲ ناحیه صنعتی به مساحت ۱۸۵ هکتار درحال ارائه خدمات به سرمایه گذاران هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون هزار و ۸۷۸ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی منعقد شده است، افزود: از این تعداد هزار و ۷۴۵ واحد با سرمایه گذاری ۳۵ هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند.

موسوی تصریح کرد: سرانه زمین صنعتی در استان ۶ مترمربع و در کشور ۱۵ مترمربع است که با توجه به پایین بودن سرانه زمین صنعتی در استان باید توسعه شهرک های مزیت دار با کمک دستگاههای اجرایی محقق شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه شهرک های صنعتی در توسعه اشتغال و تولید نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: رشد صنعت مازندران مستلزم توسعه تولید در منطقه است و باید فضای کسب و کار در استان رونق داده شود.

کد خبر: ۶۳٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha