۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
جامعه را نباید درباره واکسن خارجی کرونا مردد گذاشت
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

جامعه را نباید درباره واکسن خارجی کرونا مردد گذاشت

قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد باید به سوالات مطرح شده در افکار عمومی درباره واکسن خارجی کرونا پاسخ علمی و مستدل داد تا جامعه مردد نماند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (شنبه، ۶ دی ماه) ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مدلی موفق از مردمی شدن وظایف حاکمیتی است که نتیجه بخش است و نیاز به تقویت و مدل شدن در سایر حوزه ها را دارد؛ از این رو به برادران و خواهران بسیجی‌ام خدا قوت می گویم و از آنها سپاسگزارم.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: پیشنهاد می کنم به صورت هفتگی از عملکرد بسیج در طرح شهید سلیمانی در ستاد ملی کرونا گزارش داده شود؛ هم از باب تشکر و قدردانی از بسیجیان که زحمت می کشند و هم برای اینکه اگر در مسیر اقدامات آنها موانعی وجود دارد بتوانیم موانع را از سر راه برداریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد خرید واکسن خارجی تصریح کرد: پیرامون واکسن خارجی باید به سؤالات مطرح شده در افکار عمومی پاسخ‌های مستدل و علمی داده شود و نباید جامعه مردد بماند.

کد خبر: ۶۳٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha