۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
آغاز کار سرویس «پلاس» تپسی

آغاز کار سرویس «پلاس» تپسی

سرویس «پلاس» به عنوان جدیدترین خدمت تاکسی اینترنتی تپسی راه‌اندازی شد. در این سرویس، خودروهایی با مدل و کیفیت بهتر، کار خدمت‌رسانی به کاربران را انجام می‌دهند.

مژده باقری؛ بازار: تپسی پیش از این علاوه بر سرویس کلاسیک، از سرویس‌های هم‌خط (مینی‌بوس)، پیک، همیار، لاین و تاکسی نیز رونمایی کرده بود که اکثر آنها در حال حاضر همچنان در این پلتفرم فعال هستند. چند روزی است که  سرویس پلاس تپسی به طور آزمایشی در این پلتفرم راه اندازی کرده است.

این سرویس  برای مسافرانی طراحی شده که ممکن است به دلایل مختلف، اولویت‌شان سفر به وسیله خودروهایی با مدل بالاتر باشد؛ به عنوان مثال، این سرویس می‌تواند برای سازمان‌هایی که از تپسی برای رفت و آمد مدیران یا میهمان‌هایشان استفاده می‌کنند یا سایر کاربرانی که می‌خواهند از تپسی برای رفتن به مراسم یا رویدادهای خاص استفاده کنند، جذاب باشد. رانندگان این سرویس نیز، رانندگانی هستند که طی دوره فعالیت‌شان، بیشترین امتیاز را از مسافران دریافت کرده‌اند و به عنوان سفیران حرفه‌ای تپسی در این مجموعه خدمت می‌کنند.

هزینه سفرهای سرویس پلاس، ۲۰ درصد از سرویس کلاسیک بیشتر است. این سرویس جدید تپسی که فعلا در شهر تهران و از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ شب فعال است، قرار است در آینده در سایر شهرهایی که تپسی در آن‌ها به خدمت‌رسانی مشغول است نیز فعال شود.

کد خبر: ۶۳٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha