۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
تخریب ویلای غیرمجاز ۲۰ میلیاردی در شمال تهران
سرپرست یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران خبر داد

تخریب ویلای غیرمجاز ۲۰ میلیاردی در شمال تهران

شمیرانات- سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان تهران از اجرای حکم تخریب ویلای غیر مجاز در اراضی ملی در یکی از مناطق شهرستان شمیرانات در شمال تهران به ارزش ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ ناصر احمدی در حاشیه تخریب ویلای غیرمجاز در «آهار» در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در پی شکایت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات مبنی بر اینکه، عده‌ای سودجو بیش از ۷۰۰ متر بنا در اراضی ملی منطقه «آهار» را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز ویلای غیر مجاز صورت دادند موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و محرز شدن جرم ارتکابی، مأموران با اخذ دستور قضائی مبنی بر قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای صورت گرفته به همراه نماینده دادستانی به محل اعزام و نسبت به اجرای حکم اقدام کردند.

احمدی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این ویلا را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کردند، گفت: افراد سودجو به صورت غیرمجاز زمین ملی را تغییر کاربری داده و در آن باغ و ویلا احداث کرده بودند که با حکم مقام قضائی نسبت به آزاد سازی این زمین اقدام شد.

سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان تهران در پایان اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به منظور جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از خرید زمین و انجام هرگونه عملیات عمرانی در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربری زمین از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام کنند.

کد خبر: ۶۳٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha