۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
طرح نظارتی سازمان صمت زنجان ۲۵ بهمن ماه از شروع شده  است
رئیس اداره بازرسی صمت زنجان:

طرح نظارتی سازمان صمت زنجان ۲۵ بهمن ماه از شروع شده است

زنجان - رئیس اداره بازرسی صمت زنجان با بیان اینکه طرح نظارتی سازمان صمت از ۲۵ بهمن ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد،رگفت: بازرسان به صورت ویژه و شبانه روزی بازرسی و نظارت از بازار را بر عهده دارند.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار بازار  به شیب تند نظارت‌ها در زنجان اشاره کرد و گفت: اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان بازرسی‌های مستمر و جدی از اصناف انجام داده است.

وی با بیان اینکه  طرح نظارتی سازمان صمت زنجان از ۲۵ بهمن ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، اظهار کرد: بازرسین به صورت ویژه و شبانه روزی بازرسی و نظارت از بازار را بر عهده دارند و با متخلفان به جد برخورد می‌شود.

رئیس اداره بازرسی صمت زنجان گفت: بیش از ۳۵ نفر بازرس و ناظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بازرسی‌ها و نظارت فعالیت دارند.

مسلمی با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص گرانی فروشی است، گفت: یک گروه در بحث قاچاق کالا و احتکار به‌صورت محسوس و نامحسوس نظارت لازم را از بازار دارند.

وی  ابراز کرد: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و در صورت قطعیت تخلف واحد صنفی پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان، یاد آور شد: کالاهای اولویت دار مورد نظارت است و در این میان دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی همکاری لازم را دارند.

کد خبر: ۶٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha