۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
تامین اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی اولویت نمایندگان اصفهان در بودجه ۱۴۰۰
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

تامین اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی اولویت نمایندگان اصفهان در بودجه ۱۴۰۰

اصفهان- حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تامین منابع مالی مورد نیاز برای بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی به اصفهان به ویژه پروژه بهشت آباد و سامانه دوم آبرسانی در اولویت بودجه ۱۴۰۰ است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص اصلاحات کلی بودجه سال ۱۴۰۰ دولت و تاثیر آن در بودجه استان اصفهان، اظهار داشت: بیشتر اصلاحاتی که پیرامون بودجه مطرح شده به ویژه در خصوص منابع درآمد بودجه‌ای در سطح کلان است و کمتر در بودجه‌های منطقه‌ای تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان اصفهان بند به بند بودجه را رصد می‌کنند و در همه جلسات حضور دارند، ادامه داد: همه موضوعات را مورد توجه داشت و چنانچه در موردی کوتاهی در ایفای حقوق مردم اصفهان صورت گیرد، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

تامین منابع مالی برای قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده توجه ما در تخصیص بودجه برای استان اصفهان در زمینه تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای تامین منابع آبی است، ابراز داشت: موضوع بهره‌برداری از طرح انتقال آب بهشت آباد و همچنین سامانه دوم آبرسانی به شهر اصفهان در  این زمینه بیش از دیگر پروژه‌ها مورد توجه قرار دارد.

وی گفت: تامین منابع ملی برای اجرای پروژه‌هایی مانند قطار سریع السیر اصفهان - تهران نیز از دیگر موضوعات مورد توجه در بودجه ملی سال ۱۴۰۰ استان اصفهان است.

پیش‌فروش نفت مورد تایید مجلس نیست
حاجی دلیگانی در ادامه با اشاره به برخی از انتقادات نمایندگان مجلس به بودجه ۱۴۰۰ دولت اظهار داشت: از جمله اشکالاتی که در این بودجه ذکر شده پیش فروش نفت است که برای نمایندگان قابل قبول نیست؛ همچنین برخی موارد مشاهده شده در بودجه مغایر با سیاست‌های کلان اقتصادی و بودجه نویسی است و با اصول و اهداف برنامه ششم نیز تطابق ندارد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتمالا کلیات بودجه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود، اضافه کرد: جزئیات بودجه مورد نقد است که در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق در دست بررسی است.

کد خبر: ۶۳٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha