۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
۶۰۰متهم قاچاق کالا در استان سمنان دستگیر شده اند/ رشد کشف قاچاق
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان:

۶۰۰متهم قاچاق کالا در استان سمنان دستگیر شده اند/ رشد کشف قاچاق

سمنان- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان از عزم جدی مسئولان برای مقابله با قاچاق کالا و ارز به عنوان دشمن توسعه اقتصادی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا ابتدای زمستان ۶۰۰ متهم به قاچاق در استان دستگیر شدند

حسن اسلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار، از دستگیری نزدیک به ۶۰۰ متهم در زمینه قاچاق کالا از ابتدای سال ۹۸ تا ابتدای زمستان خبر داد و بیان کرد: عزم جدی در استان برای مقابله با قاچاق کالا و ارز وجود دارد.

وی افزود: در سال جاری میزان کشفیات حوزه قاچاق کالا نیز در سطح استان سمنان بالا بوده که نشان از عزم جدی مسئولان در زمینه کنترل این پدیده شوم و دشمن تولید داخلی دارد.

رشد کشف قاچاق از لحاظ ریالی

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق استان سمنان با بیان اینکه سمنان در میانه راه تهران- مشهد قرار دارد در نتیجه احتمال وقوع قاچاق در این استان زیاد است، گفت: کنترل ۶۵ درصد از مسیر هزار کیلومتری تهران تا مشهد در سطح حوزه استحفاظی استان سمنان است لذا این امر رسالت ماموران ناجا را دشوار می سازد.

اسلامی راد با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا ابتدای بهمن ماه ۹۸ کشف قاچاق لوازم خانگی که از رایج ترین موضوعات حوزه قاچاق است در استان سمنان ۴۳۰ درصد رشد داشته است، تاکید کرد: استان سمنان مکان امنی برای قاچاق چیان که دشمنان اقتصاد کشور هستند، نیست.

وی افزود: نزدیک به ۱۳۰ هزار دستگاه لوازم خانگی و مشتقات آن در ۹ ماهه اول سال جاری در سطح استان کشف شده که ارزش مالی آن ها نزدیک به ۱۹ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر: ۶٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha