۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
بیمه بیکاری در زنجان به یک هزار نفر کاهش یافت
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

بیمه بیکاری در زنجان به یک هزار نفر کاهش یافت

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: در شرایط امروز کرونایی بیمه بیکاری در استان به بیش از یک هزار نفر کاهش یافته است.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجان در بخش بیمه بیکاری نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد، گفت: در شرایط امروز کرونایی بیمه بیکاری استان بیش از یک هزار نفر کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: این میزان کاهش نشان می دهد اشتغال خوبی در استان ایجاد شده و واحدهای تولیدی و صنعتی با ظرفیت خوبی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان خوب است، تاکید کرد: در سالجاری به تعداد بیمه شدگان اجباری افزوده شده است. 

علیاری با بیان اینکه دولت از مشاغل آسیب دیده از کرونا هم حمایت لازم را دارد، گفت: در استان ۳۰  هزار نفر بیمه شده اجباری کارگاه‌های تولیدی از این تسهیلات استفاده کردند.

وی  با بیان اینکه در زنجان بالای ۹۵ درصد از ابلاغ های سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، ابراز داشت: سازمان تامین اجتماعی به دنبال آن است تا بسیاری از خدمات که امکان برون سپاری آنها وجود دارد را واگذار کند و با ارائه خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی،  مراجعات به سازمان هم کاهش یافته است. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است، تصریح کرد: ماموریت اصلی این سازمان تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان روزمزد و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

علیاری با بیان اینکه زنجان هفت شعبه دائم تامین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد، افزود: یک شعبه کارگزاری نیز در استان فعالیت می‌کند.

کد خبر: ۶۳٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha