۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
تجارت هوشمند تاثیر به سزایی در جهش تولید دارد
معاون دفتر توسعه کاربردهای تجارت الکترونیک وزارت صمت:

تجارت هوشمند تاثیر به سزایی در جهش تولید دارد

جامی، معاون دفتر توسعه کاربردهای تجارت الکترونیک مرکز تجارت الکترونیک وزارت صمت گفت: تجارت هوشمند نیز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر تولید، جهش تولید و رونق اقتصادی داشته باشد.

به گزارش بازار، سارا جامی، معاون دفتر توسعه کاربردهای تجارت الکترونیک مرکز تجارت الکترونیک وزارت صمت اظهار کرد: در بحث توسعه تجارت الکترونیک تجارت هوشمند نیز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر تولید، جهش تولید و رونق اقتصادی داشته باشد و اگر ما تجارت را به سمت الکترونیکی شدن سوق داده و فرایندهای تجارت سنتی را کنار بگذاریم آن جا از تجارت هوشمند می‌توانیم استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تجارت الکترونیک سبب شفاف سازی شده و از مفاسد اقتصادی جلوگیری می‌کند که این موارد نیز در جهت حمایت و رشد تولید خواهد بود و موانع بسیار زیادی که در مسیر تولید وجود دارد را که می‌توانیم از این طریق مهار کنیم.

معاون دفتر توسعه کاربردهای تجارت الکترونیک مرکز تجارت الکترونیک وزارت صمت یادآور شد: بین تجارت الکترونیک و تجارت هوشمند فاصله زیادی وجود دارد و تجارت هوشمند گامی قبل تر دارد که آن تجارت الکترونیک است که اگر در بحث تجارت الکترونیک به بلوغ برسیم می‌توانیم پیش نیازهای تجارت هوشمند را به درستی انجام دهیم.

جامی در خاتمه گفت: تجارت الکترونیک در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی در کشور داشته است؛ ما در بحث تجارت الکترونیک با کشورهای دیگر فاصله داریم اما در دو سال اخیر گام‌های خوبی برداشته‌ایم و باید از ابزارهای هوشمند سازی تجارت به خوبی استفاده کنیم.

کد خبر: ۶۲٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha