۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کاروان سرمایه‌گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ در راه استان یزد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد مطرح کرد

کاروان سرمایه‌گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ در راه استان یزد

یزد- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از سفر کاروان سرمایه‌گذاری استانی یکصد استارت‌آپ به یزد خبر داد و گفت: تلاش‌ها برای تسهیل در شتابگیری استارت‌آپ‌ها ادامه دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، اکرم فداکار در نشست هماهنگی برگزاری رویداد یکصد استارت‌آپ که در استانداری یزد برگزار شد، گفت: تاکنون تلاش شده با وجود نهادهای بومی، تأمین مالی و توسعه بازار و نیز مشارکت بخش صنعت و کارآفرینان یزدی، سرمایه‌گذاری لازم برای سرمایه‌پذیران فعال در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد ضمن بیان اینکه اکنون شرایط مناسبی برای توسعه زیست‌بوم فناوری در استان یزد ایجاد شده است، رویداد کاروان سرمایه‌گذاری استانی یکصد استارت‌آپ را فرصت ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری دانست.

فداکار با اشاره به نقش مهم عناصر زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری استان، اظهار امیدواری کرد که اتاق بازرگانی ‌و مراکزی مانند مرکز نوآوری صنعتی و مرکز خلاقیت شهرداری در کنار دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، شتابدهنده‌ها و سایر نهادهای زیرساختی و پشتیبان زیست بوم، نقش پررنگ‌تری در برگزاری رویداد داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا، سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها مانند سرمایه‌گذاری در سایر بخش‌ها کاهش یافته است که برگزاری رویداد کاروان سرمایه گذاری یکصد استارت‌آپ، عاملی برای ورود سرمایه‌گذاران جدید و شناسایی و معرفی سرمایه‌گذاران بومی باشد.

گفتنی است، این رویداد یک برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که با همکاری شبکه‌ای از راهبران زیست‌بوم کارآفرینی، شتابدهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی از یک سال گذشته آغاز شده و تلاش می‌کند فرآیند شتاب‌گیری استارتاپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند.

شایان ذکر است، کاروان سرمایه‌گذاری استانی یکصد استارت‌آپ پس از سفر به استان‌های گیلان، قم، اصفهان و کردستان، در آینده نزدیک میهمان استان یزد خواهد بود.

کد خبر: ۶۲٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha