۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
جاده «چشمه چاهی به سفیدخانی» سال آینده تکمیل می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

جاده «چشمه چاهی به سفیدخانی» سال آینده تکمیل می شود

ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه احداث جاده چشمه چاهی به سفیدخانی در استان ایلام در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، علی اصغر کاظمی اظهار کرد: پروژه احداث جاده چشمه چاهی به سفیدخانی به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه در دو قطعه در حال احداث است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در قطعه اول به طول دو کیلومتر احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۲ متر به پایان رسیده و بیش از ۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل این قطعه پیمانکار جدید انتخاب شده و مشغول فعالیت است.

کاظمی بیان کرد: قطعه دوم نیز به طول پنج کیلومتر پیمانکار مشغول عملیات زیر سازی است که با پایان این مرحله عملیات روسازی( بیس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهار کرد: با توجه به روند اجرای این طرح در صورت تأمین اعتبار شاهد بهره برداری از آن در نیمه اول سال آینده خواهیم بود.

وی افزود: احداث این پروژه هفت کیلومتری، هشت کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند و در مجموع بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت.

کد خبر: ۶۲٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha