۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی ۱.۴ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی:

قاچاقچیان در آذربایجان‌غربی ۱.۴ میلیارد ریال جریمه شدند

ارومیه- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: سه نفر قاچاقچی در شهرهای خوی و میاندوآب به پرداخت یک میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش بازار به نقل از ایرنا، محمد اقوامی با اعلام این خبر گفت: این سه قاچاقچی قصد داشتند طی هفته گذشته دستگاه تولید ارز دیجیتال، پارچه و لباس قاچاق را از مرزهای آذربایجان‌غربی به کشور وارد کنند.

وی اضافه کرد: در یکی از این پرونده ها، یک قاچاقچی در میاندوآب قصد داشت چهاردستگاه تولید ارز دیجیتال «ماینرمارکت یا بیت کوین» و یک‌ دستگاه «پاور» را وارد میاندوآب کند که پس از تشکیل پرونده، توسط قاضی پرونده به پرداخت ۶۲۴ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

اقوامی با اشاره به دستگیری قاچاقچی دیگری به جرم قاچاق لباس خارجی در خوی بیان کرد: از این قاچاقچی یک هزار و ۳۰۰ ثوب لباس قاچاق کشف و پرونده او به شعبه تعزیرات حکومتی این شهر ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: قاچاقچی این پرونده نیز ۴۵۱ میلیون ریال جریمه شد.

اقوامی همچنین از کشف ۳۹ طاقه‌پارچه خارجی در میاندوآب خبر داد و گفت: این قاچاقچی هم از سوی شعبه تعزیرات حکومتی به پرداخت بیش از ۳۴۶ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: علاوه بر جریمه‌های صادره، اقلام قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد.

تعزیرات حکومتی مسئول رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تخلف های مربوط به کالا و خدمات و تخلفات حوزه بهداشت و درمان است.

کد خبر: ۶٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha