۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
۳هزار نفر از استان سمنان در طرح ملی مشاغل خانگی ثبت‌نام کردند
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان:

۳هزار نفر از استان سمنان در طرح ملی مشاغل خانگی ثبت‌نام کردند

سمنان- معاون آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان از برگزاری طرح ملی مشاغل خانگی در استان خبر داد و گفت: سه هزار و ۱۶ نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی منصفی راد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه طرح ملی مشاغل خانگی برای ایجاد ۵۴ هزار نفر اشتغال در ۳۱ استان کشور طراحی‌شده است، اظهار داشت: سه هزار و ۱۶ نفر از استان سمنان در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه توسعه مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین رویکردهایی است که در اجرای این طرح دنبال می‌شود، افزود: سهمیه استان سمنان در توسعه مشاغل خانگی در اجرای این طرح یک هزار و ۳۰۰ نفر است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان بابیان اینکه این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌های مشاغل خانگی، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این طرح با همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت کار در دست اجرا است.

منصفی راد با تأکید بر اینکه افراد واجد شرایط در راستای این طرح شناسایی و رصد می‌شوند، خاطرنشان کرد: پایدارسازی مشاغل و اتصال به بازار از اهداف دیگری است که در اجرای این طرح دنبال می‌شود.

وی داشتن حداقل ۱۸ سال سن، بومی بودن، نداشتن اشتغال تمام‌وقت و برخوردار نبودن از بیمه کارفرمایی را از شرایط اعلام‌شده برای متقاضیان این طرح عنوان کرد و گفت: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه inhb.ir ثبت‌نام کنند.

کد خبر: ۶۲٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha