۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
 ۶۱ هزار روستایی در مازندران وام گرفتند
استاندار مازندران:

۶۱ هزار روستایی در مازندران وام گرفتند

ساری- استاندار مازندران با اشاره به وجود ۳۴۸ باجه پست بانک در استان گفت: بیش از ۶۱ هزار نفر از روستاییان استان تاکنون تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران پست بانک استان با اشاره به نقش مهم بانک ها در تولید و اشتغال، نقش بانک ها در توسعه روستاها را مهم برشمرد و خواستار توجه به آن شد.

وی با عنوان اینکه مازندران رتبه اول شفافیت مالی در حوزه پست بانک را کسب کرده است، از ارائه تسهیلات به ۶۱ هزار نفر در روستاها خبر داد و گفت: باید به روستاهای استان توجه ویژه شود.

وی خواستار ایفای نقش آفرینی بانک های خصوصی در جریان توسعه استان شد و گفت: باید با حمایت بانک های دولتی و خصوصی بتوانیم به کسب و کار در استان رونق بخشیم.

استاندار مازندران با اشاره به تلاش های دولت در حوزه رونق تولید و اشتغال گفت: امسال با تلاش های صورت گرفته بیش از ۸۸ واحد تولیدی از تملک بانکی خارج شدند که نشانه همراهی خوب بانک با مجموعه های تولید است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه روستاها کانون و قطب تولید به شمار می رود، خواستار افزایش اعطای تسهیلات به روستاییان از سوی بانک ها به ویژه پست بانک شد.

کد خبر: ۶۲٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha