۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
مراسم از تالارهای پذیرایی به کارواش ها منتقل شده است
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران:

مراسم از تالارهای پذیرایی به کارواش ها منتقل شده است

ابراهیمی نیا، رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران با اشاره به بسته بودن تالارهای پذیرایی و عدم اجازه فعالیت این صنف گفت: تالارهای پذیرایی متخصص برگزاری مراسم هستند و در این دوره مردم به دلیل بسته بودن تالارها، مراسم خود را حتی در کارواش ها برگزار می کنند.

به گزارش بازار، بر اساس ابلاغیه های ستاد ملی کرونا، تالارهای پذیرایی همچنان جزو اصنافی هستند که اجازه فعالیت و بازگشایی ندارند. در این بین مراسم و تجمعات به اماکنی منتقل شده است که می تواند باعث شیوع بیشتر بیماری کرونا شده و از طرفی دیگر عدم بازگشایی تالارها آسیب جدی مالی به این صنف وارد کرده است در همین راستا رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران با برنامه پارک شهر درباره وضعیت نابسامان این صنف گفتگو کرد.

خسرو ابراهیمی نیا درباره بازگشایی تالارهای پذیرایی تهران گفت: تالارهای پذیرایی متخصص برگزاری مراسم هستند این تالارها با تجهیزات خاص و سالن های مختلف مجهز، قادر به پذیرایی از تعدادی متفاوتی مهمان هستند. این سالن ها بزرگ بوده، سرویس های بهداشتی متعدد دارند و شرایط ورود با رعایت موارد بهداشتی دارند. به طور کلی این سال ها طوری تجهیز شده اند تا بتوانند از تعداد قابل توجهی مهمان پذیرایی کنند.

وی با اظهار تاسف از اینکه تالارها اجازه فعالیت ندارند اظهار داشت: مسئولان، مردمی که می خواهند مراسم داشته باشند را به خانه ها، باغ ها، پارکینگ ها و حتی کارواش ها سوق داده اند. مراسم ازدواج در آپارتمان کوچک دفتر ازدواج انجام می شود که حتی از نظر بهداشتی هم پاسخگو نیست.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران با تاکید بر اینکه هیچ نظارتی بر تجمعات شهری نیست گفت: دو سه ماه اول سال تمهیدات کنترل کرونا بسیار خوب بود و تعداد مبتلایان و مرگ و میر هم کاهش یافت. تنها راه چاره برای کنترل تجمعات تاکید رسانه ها بر استفاده از تالارهای پذیرایی به منظور گردهمایی و برگزاری مراسم است. تالارهای پذیرایی آمادگی دارد تا با رعایت تمامی موارد بهداشتی برگزاری مراسم همشهریان را بر عهده گیرد. صنف تالارهای پذیرایی نابود شده و جا دارد از آنها حمایت شود.

کد خبر: ۶۲٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha