۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
اصرار به تشکیل وزارت بازرگانی جنبه اسپانسری برای انتخاباتی دارد/ مجلس تشکیل وزارتخانه جدید را نمی‌پذیرد
نماینده مردم اراک در مجلس در گفت و گو با بازار:

اصرار به تشکیل وزارت بازرگانی جنبه اسپانسری برای انتخاباتی دارد/ مجلس تشکیل وزارتخانه جدید را نمی‌پذیرد

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس گفت: اصرار برخی دولتمردان به تشکیل وزارت بازرگانی بیشتر جنبه اسپانسری برای هزینه‌های تبلیغاتی ریاست‌جمهوری احزاب و جناح های خاص دارد.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه چرا دولت تا این حد اصرار به تشکیل وزارت بازرگانی دارد، اظهار داشت: علت تاکید دولت بر تشکیل وزارت بازرگانی را باید خود آنان پاسخ دهند اما مجلس به هیچ وجه در سال پایانی از کار این دولت، تشکیل وزارتخانه جدیدی را نمی‌پذیرد.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه تصمیم ندارد که دولت را بزرگتر و فربه تر کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار باشد وزارت خانه جدیدی تشکیل شود و اتفاقی در این باره بیفتد، باید ببینیم که دولت بعدی چه ایده های در این زمینه دارد. الان نمی‌توان چنین موضوعی را تصویب کرد چرا که ممکن است دولت بعدی با آن مخالف باشد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: مطمئناً مجلس شورای اسلامی به موضوعاتی چون تشکیل وزارت بازرگانی در این شرایط ورود نمی‌کند.

آصفری اظهار داشت: دلیل این که رئیس جمهور تا این حد اصرار به تشکیل وزارت بازرگانی دارد، بیشتر جنبه اسپانسری برای هزینه‌های تبلیغاتی ریاست‌جمهوری احزاب و جناح های خاصی دارد که مدنظر برخی از آقایان است.

کد خبر: ۶۲٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha