۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
دو نمایشگاه در اهواز گشایش یافت/ فن بازار خوزستان
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان:

دو نمایشگاه در اهواز گشایش یافت/ فن بازار خوزستان

خوزستان - مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، دام، طیور، شیلات و آبزیان، دامپزشکی خوزستان و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن آوری و همچنین هفتمین فن بازار استان در اهواز گشایش یافت.

رحیم جلیلی در حاشیه افتتاح این دو نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار در اهواز اظهار کرد: در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، دام، طیور، شیلات و آبزیان و دامپزشکی، ۱۱۰ موسسه داخلی از استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان، تهران، اصفهان، همدان، مرکزی، مازندران، گلستان، کرمان، قزوین، قم، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، البرز، فارس، زنجان، لرستان، یزد، کرمانشاه و آذربایجان شرقی حضور دارند.

وی افزود: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تجارت کشاورزی، دامپروری و تولیدات برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان ادامه داد: همچنین همزمان با این نمایشگاه هفتمین فن بازار خوزستان در نمایشگاه بین المللی خوزستان گشایش یافت.

جلیلی عنوان کرد: در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن‌آوری و هفتمین فن بازار استان با حضور ۶۰ واحد و با هدف ارتباط بیشتر بین دانش آموزان، دانشجویان، ادارات، صنعتگران و پژوهش و ۳۵ شرکت دانش بنیان و فن آور و ۲۵ واحد شامل دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است برگزار شده است.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، دام، طیور، شیلات و آبزیان، دامپزشکی خوزستان و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن آوری و هفتمین فن بازار استان تا چهارم دی ماه به ترتیب از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و ۱۶ تا ۲۲ در نمایشگاه بین‌المللی خوزستان واقع در میدان شهید چمران منطقه کیان‌پارس آماده بازدید علاقمندان است.

کد خبر: ۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha