۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
تولید «خمیرالکترود» توسط یک واحد دانش بنیان در استان همدان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبر داد:

تولید «خمیرالکترود» توسط یک واحد دانش بنیان در استان همدان

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تولید «خمیرالکترود» توسط یک واحد دانش بنیان در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان؛ حمیدرضا متین از تولید«خمیر الکترود» توسط یک واحد دانش‌بنیان در همدان خبر داد و گفت: این محصول صنایع فولاد کشور را از واردات بی‌نیاز می‌کند.

حمیدرضا متین اظهار کرد: این محصول در صنایع فولادی و کوره‌های ذوب کاربرد دارد که در حال حاضر از طریق واردات تأمین می‌شود.

وی اضافه کرد: این واحد صنعتی یک شرکت دانش‌بنیان است که با حمایت‌های صورت گرفته در شهرک صنعتی ویان مستقرشده و مشغول تولید این محصول است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان تولید خود را آغاز کرده و نمونه محصول برای دریافت تائیدیه نهایی به آزمایشگاه تخصصی ارسال‌شده و پس از اخذ تائیدیه محصول، پروانه بهره‌برداری برای این واحد صنعتی صادر می‌شود.

متین از بهره‌برداری این واحد در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال این واحد به ظرفیت اسمی تولید رسیده و صنایع موردنیاز را از وابستگی به کشورهای بیگانه رها می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بابیان اینکه با تولید خمیر الکترود محدودیت واردات برای این محصول اعمال می‌شود و ارز برای این منظور اختصاص نمی‌یابد، گفت: در حال حاضر صنایع فولاد استان همدان و کارخانه‌های فرو سیلیس، خمیر الکترود موردنیازشان را از طریق واردات تأمین می‌کنند.

کد خبر: ۶۲٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha