۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
جابه جایی بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله توسط پست همدان
مدیرکل پست همدان خبر داد:

جابه جایی بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله توسط پست همدان

همدان - مدیرکل پست همدان گفت: طی ۹ ماهه نخست امسال بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله توسط پست همدان جا به جا شده است.

محمد امیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در استان همدان ۴۸۳ واحد پستی وجود داردکه ۳۹ واحد پستی استان دولتی و در حدود ۹۱ درصد از واحدها توسط بخش خصوصی مدیریت می ‌شود، گفت: در پی شیوع بیماری کرونا استقبال  مردم از خرید اینترنتی بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه این امر باعث شده این روزها در اداره پست همدان تعداد بسته ها بیشتر ازحد معمول باشد اما تلاش شده  با فداکاری پستچی ها مرسوله ها در کمترین زمان ممکن به گیرندگان تحویل شود، گفت: پوشش جمعیتی به ازای هر واحد پستی در استان همدان سه هزار و ۵۹۸ نفر است.

مدیرکل پست همدان با یادآوری اینکه از ابتدای امسال تا ۲۵ آذر ماه مجموع مرسولات جابجا شده در پست استان همدان افزون بر دو میلیون ۷۰۰ هزار فقره بوده است، گفت: در حال حاضر در استان همدان  ۸۰ فروشگاه فعال اینترنتی وجود دارد.

امیدی عنوان کرد: امسال شاهد افزایش ۹۱ درصدی تعداد فروشگاه های اینترنتی بوده ایم به طوری که تعداد فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد با شرکت ملی پست در استان همدان  از ۴۲ مورد به ۸۰ مورد ارتقا یافته است.

وی از جابجایی بیش از ۱۸۰هزار مرسوله خرید و فروش اینترنتی در استان همدان نیز سخن گفت و افزود: تعداد این مرسوله ها نیز از رشد ۱۰۶ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل پست همدان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی از دورترین تا نزدیکترین مکان در استان همدان، مردم از خدمات پستی بهره می برند و کرونا و باد و باران نمی تواند مانع خدمت گذاری نیروهای پست شود، گفت: شرکت پست بودجه دولتی ندارد و درآمد هزینه‌ای است.

کد خبر: ۶۲٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha