۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
پروژه‌های ارتباطاتی در زنجان با ۵۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان :

پروژه‌های ارتباطاتی در زنجان با ۵۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

زنجان-مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان، گفت: طی سالجاری پروژه‌های ارتباطاتی درزنجان با ۵۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، وحید فرخی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره ارتباطات و فناوری ، گفت: طی سالجاری  پروژه‌های ارتباطاتی در استان با ۵۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه ارتقای دولت الکترونیک در گرو فراهم کردن زیرساخت‌ها است.، اظهار کرد: در این خصوص در استان به ان توجه خوبی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان، گفت: خوشبختانه جایگاه ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف خدمات الکترونیکی داریم و این جایگاه در شاخص آنلاین رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است.

فرخی  به لزوم تسریع گسترش شبکه‌های ارتباطی در استان اشاره کردو یاد آورشد: ارتقای یک سایت به نسل چهارم  در شهرستان زنجان، راه‌اندازی یک سایت جدید دارای فناوری‌های ۲G ، ۳G و ۴G در سه‌راهی جاده دندی و ارتقای یک سایت به نسل چهارم در جاده زنجان- تبریز توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و ارتقای ۲ سایت به نسل سوم و چهارم توسط شرکت ارتباطات سیار توسط اداره ارتباطات و فناوری استان انجام شده است.

وی  توسعه شبکه فیبر نوری، کافو نوری، شبکه دیتا و FTTH و افزایش پوشش تلفن همراه در روستاها از محل اعتبارات خدمات عمومی اجباری روستایی و اجرای ۴۰ کیلومتر فیبر نوری روستایی با مجموع اعتباری بالغ بر ۲۵۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را از پروژه های مهم این نهاد اعلام کرد و گفت: بهره‌برداری از یک سایت جدید دارای فناوری‌های ۲G ، ۳G و ۴G توسط شرکت ارتباطات سیار با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شهرستان ابهر نیز بخش دیگری از برنامه‌های وزارت ارتباطات در این شهرستان بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: اجرای ۵۴ کیلومتر فیبر نوری روستایی در شهرستان خدابنده و ارتقای یک سایت به نسل چهارم در روستای آق‌بلاغ توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و همچنین راه‌اندازی ۲ سایت جدید دارای فناوری‌های ۲G ، ۳G و ۴G توسط شرکت ارتباطات سیار در مجموع با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال،راه‌اندازی یک سایت جدید دارای فناوری‌های ۲G ، ۳G و ۴G توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و راه‌اندازی یک سایت با تکنولوژی نسل سوم با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرمدره، ارتقای یک سایت به نسل سوم و چهارم توسط شرکت ارتباطات سیار در شهرستان ایجرود و افزایش پوشش تلفن همراه در روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات خدمات عمومی و اجباری روستایی با هزینه‌ای معادل ۳۵ میلیارد ریال هم از پروژه‌های دیگر می باشد.

کد خبر: ۶٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha