۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
افزایش ۱۸ درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی/ گازرسانی به ۲۰۰ روستا تا پایان سال
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش ۱۸ درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی/ گازرسانی به ۲۰۰ روستا تا پایان سال

بیرجند- هاشمی،مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از افزایش ۱۸ درصدی مصرف گاز در استان طی هفته گذشته خبر داد.

 محمود هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سرمای  شدید طی هفته جاری و هفته گذشته در استان اظهارکرد: به دلیل برودت هوا افزایش مصرف گاز در استان به میزان ۱۸ درصد را داشته ایم.

 وی با بیان اینکه برای تامین نیاز مردم گاز نیروگاه قاین را قطع کردیم، عنوان کرد: خوشبختانه مشکلی در تامین گاز بخش خانگی ایجاد نشد و از این پیک مصرفی عبور کردیم.

 هاشمی با بیان اینکه از فردا توده هوای سرد وارد کشور می شود، عنوان کرد: از مردم و ادارات و سازمان ها خواستاریم در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا با قطعی گاز مواجه نشویم.

وی در ادامه به پروژه های گاز رسانی استان طی سال جاری اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تا مهر ماه ۲۰۰ روستای استان به شبکه گاز متصل شده اند.

 وی با اشاره به اینکه گاز رسانی به ۲۰۰ روستای دیگر در دست اجرا است که تا پایان سال افتتاح می شود، ادامه داد: ۸۴ درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون ۹۵۶ روستای خراسان جنوبی گازرسانی شده است، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا شهریورماه سال اینده تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گاز رسانی شود.

کد خبر: ۶۲٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha