۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
لزوم سرمایه گذاری در حوزه پژوهش های صنعتی زنجان
استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم سرمایه گذاری در حوزه پژوهش های صنعتی زنجان

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه توجه به پژوهش در بخش صنعتی بسیار ضروری است، گفت: استان زنجان در زمینه پژوهش های حوزه صنعتی به سرمایه گذاری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان در محل استانداری زنجان، گفت: پژوهش موتور محرکه توسعه و پیشرفت هر جامعه است و باید به امر مهم پژوهش بها داده شود. 

وی بر لزوم تقویت پژوهش در استان زنجان تاکید کرد و گفت: پژوهش در بخش صنعتی بسیار مهم و ضروری است و توسعه صنعتی و اشتغال استان را به دنبال دارد. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه پژوهش در جامعه نقش بسیار مهمی دارد، گفت: برای تقویت پژوهش در حوزه صنعتی باید سرمایه گذاری های لازم صورت گیرد. 

حقیقی تاکید کرد: اعتباری که امسال برای برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در استان اختصاص یافته ۱۵۰ میلیون تومان است و در این میان نباید اصل و ارزش پژوهش فراموش شود.

وی با بیان اینکه بدون پشتوانه پژوهش کاربردی، توسعه در هر زمینه ای به ویژه در حوزه تولید، کیفیت، تصمیم سازی و تصمیم گیری شکل نمی گیرد، ابراز داشت: شعار و تملق گویی در پژوهش جایی ندارد و باید عملیاتی وارد کار شد. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه برای استمرار پژوهش باید عوامل سخت افزاری و نرم افزاری و عوامل انسانی بدون شعار در کنار هم  قرار گیرند، گفت: تصمیمی که پشتوانه پژوهشی نداشته باشد، آینده ای نخواهد داشت. 

حقیقی افزود: اگر می خواهیم در جهش تولید موفق  شویم باید پژوهش قوی و کاربردی را دستور کار قرار دهیم. 

کد خبر: ۶۲٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha