۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
گروه زیلو میلیون ها دلار از دارایی خود را دست داد!
طرح بارتون ریسک پذیر فروش خانه را به آسانی تجارت با ماشین کرد؛

گروه زیلو میلیون ها دلار از دارایی خود را دست داد!

مدیر عامل شرکت زیلو با ایجاد تغییرات گسترده و اساسی در خرید و فروش منزل و ارائه طرح جدید، میلیون ها دلار از دست می دهد اما بدون ابراز نگرانی براین باور است که این مبلغ به زودی به حساب شرکت بازپرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از سی ان ان، زیلو به عنوان یک شرکت پایگاه داده آنلاین املاک و مستغلات آمریکایی و معروف به Zestimate از الگوریتم های اختصاصی برای برآورد قیمت فعلی خانه استفاده می کند. 

این گروه پیشرو در بازار املاک و مستغلات میلیون ها لیست فروش و اجاره را در اختیار خریداران قرار میدهد و ارزش خانه را از طریق گفتگو با متخصصان داخلی برای آن ها آشکار می سازد.

در آوریل ۲۰۱۸ ، این شرکت اعلام کرد که طرحی به عنوان پیشنهادات زیلو ( Zillow Offers )را راه اندازی کرده و خانه ها را مستقیماً از فروشندگان خریداری می کند تا بدون واسطه و حذف آن هزینه ها را کم کند و تعمیرات اساسی را انجام دهد و خود خانه ها را بفروشد.

این مدل که معروف به خرید فوری یا "iBuying"  می باشد، نشانگر تعمیرات اساسی در تجارت اصلی زیلو می باشد. تا آن زمان ، این شرکت در یک قلمرو کاملاً دیجیتالی عمل کرده بود و از سردردهای مالکیت یا نوسازی در امان بود.

ریچارد بارتون کارآفرین اینترنتی آمریکایی و مدیر ارشد اجرایی گروه زیلو چشم انداز جسورانه ای را ارائه داده است و با ایجاد این تغییر چشمگیر که به "Zillow ۲.۰" معروف است، این لحظه را به عنوان مرز جدیدی در املاک و مستغلات ترسیم می کند.

او می خواهد که خدمات این شرکت و در نهایت صنعت را متحول کند به طوری که فروش خانه به آسانی تجارت با ماشین باشد. اما اولاً هشدار می دهد که شرکت و سهامداران آن باید صبور باشند.

یک منحنی یادگیری شیب دار وجود دارد و تاکنون این شرکت با ابتکارات جدید خود هر ماه میلیون ها دلار را از دست داده است اما بارتون معتقد است این ریسک و شرط بزرگ بازپرداخت خواهد شد.

بر اساس گزارش یک گروه تحقیقاتی از چشم انداز سالانه این صنعت، امروزه بیشتر کارگزاران از فیس بوک و لینکدین برای بازاریابی منازل استفاده می کنند و بازار تبلیغات آنلاین املاک و مستغلات ۱۹.۹ میلیارد دلار ارزش دارد.

این شرکت که در سال ۲۰۱۹ معادل ۱.۳ میلیارد دلار درآمد از تبلیغات آنلاین کسب کرده و نزدیک به ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه مشغول به فعالیت هستند، به عنوان یکی از پر دادو ستدترین سیستم عامل آنلاین املاک و مستغلات در امریکا است .

بر اساس گفته های تحلیلگر پیشرو اینترنت در بازارهای RBC (یک بانک سرمایه گذاری جهانی است که به ارائه خدمات در بازارهای بانکی ، مالی و بازار سرمایه به شرکت ها ، سرمایه گذاران نهادی ، مدیران دارایی و دولت ها در سطح جهان می پردازد.) تغییر این نوع مدل کسب و کار را برای یک شرکت دولتی بسیار غیر معمول و خطرناک دانست. در واقع احتمالا ریچادر به کمک نیازمنداست زیرا او اعتبار زیادی دارد
 

کد خبر: ۶٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha