۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در قزوین برگزار می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در قزوین برگزار می‌شود

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: یازدهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده‌ها و محصولات ارگانیک، آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی در استان برگزار می‌شود.

فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این نمایشگاه از ۹ لغایت ۱۲ دی ماه به مدت چهار روز با رعایت شیوه و دستوالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا با حضور بیش از ۸۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت در هزار ۵۰۰ متر مربع برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت کنندگان از استان‌های تهران، قزوین، زنجان، اصفهان، همدان، فارس و خراسان رضوی و... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

خمسه تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۰ درصد آبیاری و آبرسانی، ۳۵ درصد ادوات و مکانیزاسیون کشاورزی و ۲۵ درصد نهاد و بذور کشاورزی تشکیل می‌دهد.

وی گفت: ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندی های مشارکت گنندگان، اخذ سفارش از مشتریان، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

خمسه یادآور شد: یازدهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین آلات کشاورزی از ۹ لغایت ۱۲ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید متخصصان و علاقمندان دایر خواهد بود.

کد خبر: ۶۲٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha