۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
۲ واحد دانش بنیان البرز در لیست برترین های کشور
در هفته پژوهش اعلام شد؛

۲ واحد دانش بنیان البرز در لیست برترین های کشور

کرج- دو شرکت دانش بنیان «طبیعت دوست نیکان» و «تجهیز الکترونیک اکسون» پارک علم و فناوری البرز در میان برترین واحدهای فناور و دانش بنیان کشور قرار گرفتند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، براساس انتخاب کمیته ارزیابی فناور برتر و همزمان با هفته پژوهش و فناوری در سراسر کشور، از بین تمامی طرح های دریافتی، این دو فناور پارک علم و فناوری البرز با نمره های عالی برگزیده شدند و رتبه اول رسته خود را کسب کردند.

براساس این گزارش، رسول رمضانی از شرکت دانش بنیان «طبیعت دوست نیکان» مستقر در پارک علم و فناوری البرز رتبه اول مجموع برگزیدگان و نیز رتبه اول رسته کشاورزی را کسب کرد و ایده شرکت دانش بنیان طبیعت دوست نیکان با عنوان «ساخت فرومون جنسی حشرات جهت کنترل و مقابله با آفات گیاهی» موفق به کسب رتبه اول شد.

حسن فدوی از شرکت دانش بنیان تجهیز الکترونیک اکسون، مستقر در پارک علم و فناوری البرز نیز عنوان نفر اول رسته مهندسی پزشکی و نفر سوم مجموع برگزیدگان را کسب کرد.

شرکت «تجهیز الکترونیک اکسون» در زمینه تولید تجهیزات پزشکی نوین در حوزه فیزیوتراپی و تجهیزات مربوط به پوست و مو فعالیت می کند و به تازگی نیز تولید دستگاه هایی در حوزه مبارزه با ویروس کرونا مانند تونل های ضد عفونی کننده، کاورزن حرارتی کفش و تب سنج های لیزری را شروع کرده است که علاوه بر فروش در داخل ایران محصولات تولیدی را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و به صورت محدود به اروپا صادر کرده است.

گفتنی است پارک علم و فناوری استان البرز در زمینه حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان و فناور کشور و استان البرز پیشتاز است.

کد خبر: ۶۲٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha