۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
جریمه یک هزار و ۱۱۳ میلیارد ریالی اصناف متخلف در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد:

جریمه یک هزار و ۱۱۳ میلیارد ریالی اصناف متخلف در همدان

همدان - جودکی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه یک هزار و ۱۱۳ میلیارد ریالی اصناف متخلف استان همدان طی ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار از ورود ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده و محکومیت بیش از یک هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان طی ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: این پرونده ها در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت،دارو و درمان و  قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است، گفت: در راستای کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سود جویی زیاده خواهان و باتوجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدوراحکام متقن طی ۹ ماهه نخست امسال تعداد ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده رسیدگی شده است.

تشکیل ۱۰ هزار و ۵۲۴ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات
جودکی گفت: پرونده ها شامل ۱۰ هزار و ۵۲۴ فقره در بخش کالا و خدمات، ۷۲۴ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و یک هزار و ۳۶۷ فقره در بخش بهداشت، دارو و درمان بوده که در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: در همین رابطه بیش از ۹۹ درصد پرونده های کالا و خدمات، ۹۴ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰ درصد پرونده های  بهداشت، دارو ودرمان رسیدگی شده است.

وی عنوان کرد: متخلفان این پرونده ها به پرداخت مبلغ  یک هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۹۰۴ ریال جریمه نقدی درحق دولت محکوم شده اند. 

جودکی ادامه داد: از این محکومیت بیش از ۲۳۳ میلیارد ریال وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

میانگین زمان رسیدگی در پرونده های کالا و خدمات ۱۰ روز، در پرونده های قاچاق ۲۷ روز و در پرونده های بهداشتی هشت روز کاری بوده است

وی گفت: میانگین زمان رسیدگی در پرونده های کالا و خدمات ۱۰ روز، در پرونده های قاچاق ۲۷ روز و در پرونده های بهداشتی هشت روز کاری بوده است.

جودکی یادآور شد: در طرح شب یلدا نیز که با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف اجراشد از ۲۲ آذر تا یکم دی ماه تعداد ۱۷ اکیپ فعال ۱۲۴ واحد صنفی را بازرسی و تعداد ۳۹ فقره پرونده با موضوعات درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور  تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: تعزیرات حکومتی آمادگی کامل برای رسیدگی سریع و اجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات اعلامی به این اداره را دارد. 

کد خبر: ۶۲٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha