۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
اولین مدرسه هتل‌داری در کرمانشاه راه اندازی می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه:

اولین مدرسه هتل‌داری در کرمانشاه راه اندازی می‌شود

کرمانشاه - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از پیگیری برای راه اندازی هتل اسکول (مدرسه هتل‌داری) در استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، امید قادری با اشاره به ضرورت توسعه آموزش‌های صنعت گردشگری به ویژه حوزه هتلداری در استان، بیان کرد: از آنجایی که تا برگزاری رویداد گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ کمتر از یک سال دیگر زمان داریم، در تلاشیم در این زمان خلاء‌هایی که در بخش آموزش‌های صنعت گردشگری استان وجود دارد را تاحدودی پُر کنیم.

وی با تاکید براینکه این طرح مورد حمایت مسئولان استانداری هم قرار گرفته، اعلام کرد: درحال انجام پیگیری‌ها و مقدمات راه اندازی اولین هتل اسکول کرمانشاه هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه بابیان اینکه تاکنون چند استان دیگر اقدام به راه اندازی هتل اسکول کرده‌اند، تاکید کرد: تلاش می‌‎کنیم پس از راه اندازی هتل اسکول کرمانشاه آن را به مرکزی برای آموزش در رشته‌های هتلداری، رستوران‌داری، تورلیدری، بوم گردی، حمل و نقل و... تبدیل کنیم.

قادری یادآورشد: آموزش‌های نوین و مدرن حوزه صنعت هتلداری به نیروهای شاغل این بخش در استان کرمانشاه می‌تواند به جذب بیشتر گردشگران در استان کمک کند، همانگونه که امروز چنین امری را در بسیاری از استان‌های گردشگرپذیر به خوبی می‌بینیم.

کد خبر: ۶٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha