۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
سهم اشتغال زنجان در بخش خدمات کاهش یافته است
معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی زنجان:

سهم اشتغال زنجان در بخش خدمات کاهش یافته است

زنجان- قاسملو، معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی زنجان با بیان اینکه اشتغال استان در بخش خدمات در تابستان سالجاری به ۱۱۷هزار و ۸۰۰ نفر رسید، گفت: سهم  اشتغال استان در بخش خدمات کاهش یافته است.

خلیل قاسملو در گفتگو با خبرنگار بازار،جمعیت بیکار استان زنجان در تابستان سال ۹۹ را ۲۸ هزار و ۷۰۳ نفر اعلام کرد و گفت: در تابستان سال گذشته جمعیت بیکار استان ۲۱ هزار و ۵۷ نفر بود. 

وی اظهار کرد: به جمعیت بیکار استان در سال جاری هفت هزار و ۶۴۶ نفر اضافه شده است. 

معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی زنجان همچنین سهم اشتغال استان در بخش کشاورزی در تابستان سالجاری ۱۲۱ هزار و ۷۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: نسبت به تابستان سال گذشته که ۱۴۲ هزار و ۴۰ نفر بود بیش از ۲۰ هزار نفر کاهش دارد. 

قاسملو تاکید کرد: سهم اشتغال استان در بخش صنعت درتابستان سال جاری به ۱۱۳هزار و ۶۰۰ نفر رسیده که نسبت به تابستان سال گذشته که ۱۱هزار و ۹۴۵ نفر بود که دو هزار و ۶۵۶ نفر افزایش  یافته است. 

وی افزود: سهم اشتغال استان در بخش صنعت رشد خوبی در سطح کشور و در بین بخش های مختلف استان داشته است. 

معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی زنجان ابراز داشت: اشتغال استان در بخش خدمات در تابستان سالجاری ۱۱۷هزار و ۸۰۰ نفر بود که در سال گذشته ۱۳۰ هزار و ۹۰۷ نفر بود که امسال ۱۳ هزار نفر کاهش دارد و سهم  اشتغال استان زنجان در بخش خدمات پایین است. 

قاسملو میزان اشتغال استان در تابستان ۹۸ را ۱۴۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در تابستان امسال میزان اشتغال استان به ۱۲۱ هزار و ۷۲۲ نفر کاهش یافته است.

کد خبر: ۶۲٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha