۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
 طرح های محوری و توسعه ای تا پایان دولت در مازندران به ثمر می نشیند
استاندار مازندران:

طرح های محوری و توسعه ای تا پایان دولت در مازندران به ثمر می نشیند

ساری- استاندار مازندران با تاکید بر تشکیل کارگروه سرعت بخشی طرح های تحول آفرین در استان گفت: طرح های محوری و توسعه ای استان تا پایان دولت با برنامه ریزی انجام شده به سرانجام و ثمر می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان شامگاه دوشنبه در حاشیه نشست با مجمع نمایندگان مازندران در سالن مجمع نمایندگان با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی دولت در این استان بر لزوم تلاش حداکثری برای بهره مندی از ظرفیت های موجود ملی و محلی در این راستا تاکید کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات اساسی دولت در تقویت زیر ساختهای توسعه ای این استان گفت: با بر نامه ریزی انجام شده تا پایان این دولت طرح های محوری درحال اجرای استانی به ثمر خواهد رسید.

حسین زادگان با تجلیل از پیگیری ها و هم افزایی نمایندگان مازندران در شتاب بخشی به روند توسعه این استان تقویت همدلی مسئولان در تحقق پیشرفت آرمانی این استان را سیاست اصولی دولت بیان کرد.

منصورعلی زارعی رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز با اشاره به عقب ماندگی های استان، بهره مندی از اعتبارات توازن منطقه ای را از خواست های نمایندگان استان بیان کرد و گفت: باید حجم سرمایه گذاری های دولتی در استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه کشاورزی تابلوی برجسته استان به شمار می رود، ساخت سد غیرفنی فینسک را سبب به مخاطره انداختن آینده کشاورزی و منابع طبیعی استان دانست و خواست جلوگیری از ساخت این سد شد.

زارعی همچنین بر لزوم تشکیل کارگروه عملیاتی برای تسریه در اجرای پروژه های توسعه ای استان را لازم دانست.

کد خبر: ۶۲٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha