۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
رای نهایی وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه، چهارشنبه صادر خواهد شد
نماینده مردم تهران در مجلس:

رای نهایی وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه، چهارشنبه صادر خواهد شد

موسوی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه هیئت داوری برای تعیین تکلیف وضعیت شرکت نیشکر هفته تپه چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید نظام‌الدین موسوی، به جلسه هئیت داوری برای تعیین تکلیف شرکت نیشکر هفت تپه اشاره کرد و گفت: پس از تلاش‌های متعددی که از سوی مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادهای نظارتی صورت گرفت پرونده شرکت نیشکر هفت تپه توسط رئیس سابق سازمان خصوصی سازی برای تصمیم‌گیری نهایی به هئیت داوری ارسال شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان خصوصی این درخواست را از هئیت داوری داشته که فسخ قرارداد مالک شرکت نیشکر هفت تپه به دلیل تخلفات متعدد صادر شود و امیدواریم که این هئیت نیز در بررسی‌های خود دیدگاه‌های کارشناسی و نظرات تخصصی نهادهای نظارتی کشور را لحاظ کند و حتما هم این مهم اتفاق خواهد افتاد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای به جلسه هئیت داوری اشاره و اظهار کرد: جلسه نهایی برای تصمیم گیری در خصوص تعیین تکلیف مالک شرکت هفته تپه چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد و در آنجا رای صادر خواهد شد و امیدواریم همانگونه که بازوهای نظارتی سه قوه به خلع ید مالک شرکت هفت تپه اصرار دارند در اینجا نیز رقم بخورد.

وی افزود: با خلع ید مالک فعلی شرکت هفت تپه قطعا روند کشت و تولید نیشکر افزایش خواهد یافت و کارگران نیز با یک آسودگی خاطر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

کد خبر: ۶۲٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha