۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
۲۳ نفر نامزد انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کردستان شدند
مشاور شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کردستان:

۲۳ نفر نامزد انتخابات شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کردستان شدند

کردستان- احمدی، مدیرعامل سابق و مشاور کنونی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کردستان گفت: تاکنون در استان ۲۳ نفر نامزد حضور در هیئت مدیره این شرکت شدند که هنوز صلاحیت آنها احراز نشده است.

کیومرث احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه انتخابات و مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان قرار بود اواخر آذر ماه سال جاری برگزار شود، اظهار داشت: از مجموع سهامداران این شرکت باید ۳۵۲ هزار و ۱۰۰ نفر در سامانه سجام ثبت نام و در انتخابات شرکت می کردند.

وی با اعلام اینکه انتخابات به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا برگزار نشد، اضافه کرد: ۲۳ نفر که بیشتر آنها را اساتید دانشگاه های کردستان تشکیل دادند در این دوره از انتخابات کاندیدا شدند.

مشاور کنونی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کردستان با اشاره به اینکه فرصت نامزدی در این دوره انتخابات وجود دارد، افزود: لیست ۲۳ نفر داوطلب کنونی را برای برگزاری نوبت دوم انتخابات به سازمان بورس ارسال کردیم.

احمدی با اشاره به اینکه هیئت مدیره این شرکت متشکل از پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل است، یادآور شد: بعد از احراز و تایید صلاحیت تخصصی و علمی و همچنین عمومی داوطلبان اسامی آنها اعلام می شود.

وی با بیان اینکه انتخابات این شرکت هر دو سال یکبار انجام می شود، اظهار داشت: تعداد سهامداران این شرکت ۴۰۴ هزار و ۱۳۸ نفر است که تاکنون ۳۳ درصد آنها در سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) ثبت نام کردند.

کد خبر: ۶۲٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha