۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
ارزش خالص ۴بانک‌ ادغامی مثبت است | پایان کار تجمیع بانک های نظامی در بانک سپه
طبق اعلام بانک مرکزی؛

ارزش خالص ۴بانک‌ ادغامی مثبت است | پایان کار تجمیع بانک های نظامی در بانک سپه

 پروژه بزرگ و مهم ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح، دیروز به پایان رسید.

به گزارش بازار، روابط عمومی بانک مرکزی در پیامی توییتری نوشت: ‌⁧ادغام⁩ بزرگ بانکی در جهت ⁧نظارت⁩ موثرتر بر آنان و کاراتر شدن ⁧خدمات مالی⁩ با نقش آفرینی ستودنی حوزه نظارت ⁧بانک مرکزی⁩ رخ داد. در ارتباط با هزینه های این ادغام، فارغ از ریسک‌های کوتاه مدت ناشی از نقدشوندگی دارایی، گزارش‌های حسابرسی از ارزش خالص مثبت ۴ تا از این بانک‌ها حکایت دارد.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین دیروز با اعلام اینکه پروژه بزرگ و مهم ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح ، به پایان رسید، گفت: امروز با برگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

همتی در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: پروژه ادغام این 6 بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیمی بود که با پشتکار ومدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی، همراهی صمیمانه و خوب بانکهای ادغامی ، ستاد محترم کل نیروهای مسلح ، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران تلاشگر بانک سپه در طول 2/5 سال به سر انجام رسید.

انجام این پروژه ،یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بود، که با تدابیر مقام معظم رهبری وتأکیدات ریاست محترم جمهور باجدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خداوندبه نتیجه رسید.ازتمام عزیزانی که دربه ثمر رسیدن این کار بزرگ همراهی کردند،قدردانی می کنم.

کد خبر: ۶۲٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha