۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
صدور مجوز احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی سمنان ۱۷ درصد افزایش یافت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

صدور مجوز احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی سمنان ۱۷ درصد افزایش یافت

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: صدور مجوز احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان ۱۷ درصد افزایش یافته است که نشان از ارتقای کمی شرکت‌های تولیدی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل بویه صبح دوشنبه در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با بیان اینکه صدور مجوز احداث در سطح شهرک‌های صنعتی استان ۱۷ درصد افزایش یافته است، تاکید کرد: این میزان نشان از ارتقای کمی واحدهای صنعتی می‌دهد.

وی با بیان اینکه صدور گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان نیز در ۹ ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است، ابراز کرد: جواز احداث ساختمان‌ و گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان این مدت در هم‌سنجی با سال گذشته آن از لحاظ مساحت، افزایش‌ نزدیک به سه برابری داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان ادامه داد: در ۹ ماه امسال، ۱۶۱ فقره جواز احداث ساختمان در بیش از ۱۳۴ هکتار اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان صادر شده است همچنین در مدت مشابه سال گذشته، ۱۳۸ فقره جواز ساخت در بیش از ۴۷ هکتار از اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی صادر شد.

آل بویه با بیان اینکه صدور مجوز احداث در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن، از نظر تعداد حدود ۱۷ درصد افزایش داشت، گفت:  ۳۵ فقره گواهی پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ۹ ماه سال گذشته صادر شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار بازار درباره تعداد میزان زمین های واگذار شده، تاکید کرد: گواهی پایان کار در ۹ ماه سال گذشته برای حدود ۲۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان صادر شد لذا در مدت مشابه امسال این شاخص به بیش از ۷۴ هکتار رسیده است که نشان از افزایش بسیار خوبی می دهد.

کد خبر: ۶۲٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha