۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
تجهیز۹۰ درصد روستاهای گلستان به اینترنت/ ۱۳۳ هزار خط تلفن ثابت فعال است
مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد:

تجهیز۹۰ درصد روستاهای گلستان به اینترنت/ ۱۳۳ هزار خط تلفن ثابت فعال است

گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه ۷۰۸ روستای استان دارای ارتباط ADSL  هستند، گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد روستاهای استان به اینترنت مجهز هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، غلامعلی شهمرادی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد روستاهای استان به اینترنت تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اینترنت از نیازهای ضروری مردم است، افزود: ۷۰۸ روستای استان گلستان دارای ارتباط  ADSL بوده و مابقی روستاها نیز از اینترنت همراه اول یا سایر اپراتورها بهره‌مند هستند.

وی  تعداد پورت های منصوبه ADSL در این روستاها  را بالغ بر ۲۹ هزار پورت اعلام کرد و توسعه این پروژه را مستمر خواند و گفت:  تلاش خواهد شد روستاهای دارای اینترنت افزایش داشته باشند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه بیشتر از ۱۳۳ هزار خط تلفن ثابت مشغول به کار در روستاها فعال هستند، ادامه داد: ارتباط رسانی به روستاهای استان گلستان همیشه از اولویت‌های مخابرات بوده است و تامین ارتباطات با کیفیت و به روز بر اساس نیاز روستاییان در دستور کار است.

شهمرادی با تاکید بر اجرای مطلوب پروژه توسعه ارتباطات سیار در استان گفت: هم اکنون ۹۸ درصد روستاهای استان از پوشش تلفن همراه برخوردار بوده پس از پایان عملیات فاز هشت این پوشش دهی، کیفیت بسیار بیشتری خواهد داشت.

وی ارائه خدمات و فروش محصولات و سرویس‌های مخابراتی را برای تمامی مردم استان گلستان یکسان دانست و تصریح کرد: در جای جای استان این ارتباط رسانی براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در حال اجرا و تکمیل است و تلاش برای تامین ارتباطات مخابراتی ادامه دارد.

کد خبر: ۶۲٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      سلام آقای شهمرادی مدیر مخابرات استان گلستان می خواستم از شما تشکر کنم که برای استان خیلی زحمت می کشی امیدوارم مورد قبول پروردگار جهانیان قرار بگیره